Bijna! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

11 Augustus 2009 | Nederland, Alkmaar

Lieve mensen,

Nog 10 dagen, dan stap ik in de trein! 07.12 op Amsterdam Centraal, en dan om 11.35 op Paris Nord. Daar word ik opgewacht door Sonia, Dirk en Markus. Ik heb er zooooo ontzettend veel zin in.

Nu alleen nog 1.5 week van afscheid nemen, en inpakken... hoe dat gaat lukken, weet ik nog niet. Dat is zo vervelend aan treinreizen, ik moet alles wel mee kunnen nemen. Hoewel mijn ouders me op Amsterdam wel zullen helpen, en in Paris mn nieuwe familie... Gelukkig hebben ze een grote auto (dat heb ik al even gecheckt).

Van mijn papa en mama heb ik alvast voor mijn verjaardag een supermooie camera gehad, dus er zullen wel gave foto's gemaakt worden!

Nu eindelijk de datum vast staat (22 augustus), is het ook tijd om een afscheidsfeestje te geven. Dat is gepland op zondag 16 augustus, vanaf 15.00 bij mij thuis. Ik hoop iedereen daar te zien, zodat we afscheid kunnen nemen!

Ik verwacht niet dat ik de eerst 1, 2 weken bereikbaar ben. Eerst dat kindje leren kennen enzo. Daarna is het weer tijd voor de mail en Hyves en alles!

Bisous, Yara.