Laatste... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu Laatste... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu

Laatste...

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

19 Augustus 2009 | Nederland, Alkmaar

Vandaag had ik mijn voorlopig laatste danslessen in Nederland. Ik hoop in Frankrijk wel een dansschool te vinden. Zonder dansen overleef ik het jaar echt niet...!

Morgen laatste autorijles, en hopelijk ook laatste keer afrijden... Om 14.55 moet ik op... Daarom ben ik nu ook nog in Nederland, als ik gewoon de 1e keer mn rijbewijs had gehaald, had ik al lang in Parijs gezeten!

Het drama van de koffer inpakken wordt nu ook steeds vervelender. Ik ben vandaag begonnen... en al mn kleren pasten wel, totdat mn moeder met een lading schone was aankwam en ik al mn schoenen en tassen ging verzamelen. Ik kwam uit op 15 paar schoenen (zonder dansschoenen) en 14 tassen... en ik wil die allemaal (!) mee! Dus nu ben ik opnieuw begonnen. Ik heb er wel een beetje vertrouwen in dat het gaat passen =). Als het goed is heb ik op het einde een propvolle koffer, (weekend)tas, en xxl-rugzak, en een minder propvolle handtas.

Mijn 06-nummer wordt overgenomen door mijn zusje, maar t/m vrijdag ben ik daar nog wel op bereikbaar. Vanaf zaterdagochtend neem ik mn oude nr weer; 0644133019. In Frankrijk ga ik wel nog een nieuw frans nummer nemen, maar dat komt nog wel. Mocht je nou per ongeluk mn oude nummer bellen, dan krijg je mijn zusje waarschijnlijk aan de telefoon.

Volgens mij was dit alweer alles wat ik wil zeggen... Als laatste tip zou ik zeggen, meld je aan voor de mailinglijst links onderin, dan krijg je een mailtje als ik weer een update heb geschreven...en reacties zijn ook altijd welkom!

Bisous,
Yara.

  • 26 Augustus 2009 - 13:54

    Anne:

    Hee Yara!!!

    Hoe heb je de eerste paar dagen in Parijs beleefd? Hier in Delft is het echt geniaal :D!!!... Ik zag de foto's op je hyves! Vet leuk!!!!!! Ik ben echt heel erg benieuwd naar je andere verhalen. Maar deze site accepteerd m'n hotmailadress niet als geldig emailadress:(. Ik zal het af en toe wel ff checken ;)..

    Ik wens je echt een super super leuke tijd in PARIS!!! En niet te veel tassen kopen he;)

    Dikke kus Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Parijs

Ik ben au pair in Paris!

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2010

A Bientot Paris

05 April 2010

Bienvenue, Alexander

17 Februari 2010

L'hiver à Paris

20 Januari 2010

December-vakantie-Januari

24 Oktober 2009

Frans praten
Yara

Actief sinds 10 Aug. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 15081

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 08 Juli 2016

SPIL reis

26 Juni 2014 - 10 Augustus 2014

Summerschool Taipei, Taiwan 2014

01 Juli 2012 - 01 September 2012

Bourgogne

22 Augustus 2009 - 03 Juli 2010

Parijs

Landen bezocht: