Nieuw avontuur - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

07 Juni 2012 | Nederland, Leiden

Hallo lieve lezers,

het is tijd voor een nieuw avontuur. En dit keer niet zo heel extreem: 9 weken in Frankrijk. Ik ga naar de Bourgogne, om te werken op een camping. Ik ga daar de kinderanimatie verzorgen. Het is geen grote camping, en daarom zal ik ook de enige animatrice zijn. Er worden standaard al veel dingen georganiseerd, zoals een uitstapje naar een kasteel, een wijnproeverij (voor volwassenen en animatie voor de kinderen die meegaan). Ik zal vertrekken op 30 juni en ongeveer 1 september weer terugzijn in Alkmaar dan wel Leiden. Ik heb er echt ontzettend veel zin in, zit bomvol inspiratie, en kan eigenlijk niet meer wachten tot het zover is. Ik hoop ook een beetje te kunnen genieten van mooi weer, lieve kindjes, lekker sporten en veel plezier. Ik wil jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik beleef dus daarom ben ik van plan een aantal blogs te schrijven tijdens mijn verblijf daar. Ik heb internet (in mijn eigen huisje :) ) en neem mijn camera mee, dus de achterblijvers kunnen meegenieten! Bisou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 10 Aug. 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 15071

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 08 Juli 2016

SPIL reis

26 Juni 2014 - 10 Augustus 2014

Summerschool Taipei, Taiwan 2014

01 Juli 2012 - 01 September 2012

Bourgogne

22 Augustus 2009 - 03 Juli 2010

Parijs

Landen bezocht: