Nieuw avontuur - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

07 Juni 2012 | Nederland, Leiden

Hallo lieve lezers,

het is tijd voor een nieuw avontuur. En dit keer niet zo heel extreem: 9 weken in Frankrijk. Ik ga naar de Bourgogne, om te werken op een camping. Ik ga daar de kinderanimatie verzorgen. Het is geen grote camping, en daarom zal ik ook de enige animatrice zijn. Er worden standaard al veel dingen georganiseerd, zoals een uitstapje naar een kasteel, een wijnproeverij (voor volwassenen en animatie voor de kinderen die meegaan). Ik zal vertrekken op 30 juni en ongeveer 1 september weer terugzijn in Alkmaar dan wel Leiden. Ik heb er echt ontzettend veel zin in, zit bomvol inspiratie, en kan eigenlijk niet meer wachten tot het zover is. Ik hoop ook een beetje te kunnen genieten van mooi weer, lieve kindjes, lekker sporten en veel plezier. Ik wil jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik beleef dus daarom ben ik van plan een aantal blogs te schrijven tijdens mijn verblijf daar. Ik heb internet (in mijn eigen huisje :) ) en neem mijn camera mee, dus de achterblijvers kunnen meegenieten! Bisou