Ik ga op vakantie en ik neem mee... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu Ik ga op vakantie en ik neem mee... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Yara Langen - WaarBenJij.nu

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

23 Juni 2012 | Nederland, Alkmaar

Met nog een week voor vertrek is het tijd om te beginnen met inpakken. Maarja, wat moet je mee voor 2 maanden lang. Of misschien is het beter om te stellen wat je mee wilt, en wat je mee kunt nemen!

Aangezien ik met de trein terug ga (en met de auto heen), wil ik proberen alles in 1 koffer te krijgen, onze middelgrote koffer. Dat betekent dus dat ik selectief moet zijn in wat ik mee neem. Gelukkig nemen een paar hemdjes, korte broeken, bikini('s) en jurkjes niet zoveel ruimte in. Maar daarnaast wil ik nog verschillende schoenen mee, laptop, camera, shampoo e.d., en wat boeken. En als het dan nog past, nog wat Nederlands eten en als het dán nog past, m'n eigen kussen.

Deze opsomming is natuurlijk niet zo makkelijk in mijn hoofd. Dus overal heb ik lijstjes en post-its liggen, op m'n laptop staan verschillende niet-vergeten-mee-te-nemen lijstjes, en verder ligt mijn koffer al vol met schone was (die ik dus nog moet uitzoeken).

Gelukkig kan ik wassen, dus ik hoef niet heel veel mee. Maar er moet natuurlijk wel op verschillende weertypen ingepakt worden. Hierbij bedoel ik warm, minder warm, en regen/onweer. Eigenlijk volstaat in alledrie de gevallen een bikini, alleen bij de minder warme variant zal er een hemdje bij nodig zijn. Ik zal dus voldoende bikini's meenemen, ook omdat ik af en toe flink nat zal worden, met spelletjes of in het zwembad.

Het leuke van inpakken is de voorpret. Ik heb gelukkig de hele donderdag en vrijdag om alles in te pakken, dus dat moet wel goed komen. Helaas moet ik in die dagen ook nog 20 andere dingen doen, maar het belangrijkste is het klaarmaken, en daar zullen veel dingen helaas voor moeten wijken. Die kunnen toch wel verplaatst worden naar september.


Bisou et a bientôt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 10 Aug. 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 15070

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 08 Juli 2016

SPIL reis

26 Juni 2014 - 10 Augustus 2014

Summerschool Taipei, Taiwan 2014

01 Juli 2012 - 01 September 2012

Bourgogne

22 Augustus 2009 - 03 Juli 2010

Parijs

Landen bezocht: